anda mahu derma organ?

ASSALAMUALAIKUM

hari ni saya ke Hospital Tetttt lagi..hari ni bukan treatment untuk saya tapi untuk mama saya..tak jumpa doktor pun..ambil darah je..balik daripada Jabatan Pesakit Luar (OPD) tu saya jalan daripada OPD ke bangunan Klinik Pakar (oh sangat letih..jauhhh sangat)..bangunan baru lagi canggih..haha..sementara tunggu abang saya ambil saya dengan mama saya kat situ, saya 'tengok2' rak pamphlet atau risalah..best jugak kalau saya ambil, baca dan share dekat sini..hehe (sejak bila tah la nak ambil tau pasal penyakit ni)..eh tapi bagus ok untuk pengetahuan ;)


banyak tak? tak pe..saya bukan nak ambil dan buang..saya ambil dan share..hehe

tapi ada 1 kad yang diletakkan bersama risalah2 ni..sangat tertarik dan menarik




ni adalah borang/kad ikrar penderma organ..bagi sesiapa yang berminat boleh la ambil kad ni di ruangan risalah di hospital berhampiran..disertakan dengan kad penderma organ yang dilekatkan bersama dengan borang tu..(promote2)..hehe..besar sumbangan awak2 jika awak2 turut serta menderma ni (cakap lebih tapi saya sendiri pun tak daftar..hehe)


0 comment(s):