Bakal Suamiku ker?

ASSALAMUALAIKUM

Tarikh nikah dipercepatkan!!!! Ooi tak confirm lagi..tapi 90% tu macam confirm..nervous pulak..kau gila apa tak nervous..kahwin kot..bukan hari raya haji mahupun pesta buih..hmm aku dah nak jadi isteri orang..ngeri..buatnya keluar rumah lupa nak bagitau kat suami macam mana?  (tipikal bakal pengantin)..orang yang dah berumah tangga dah tak heran semua tu

Kepada bakal suami saya..kita sama2 teruskan hidup ya..sama2 belajar..sama2 bertoleransi..sama2 memaafkan..sama2 mengharungi dugaan dan kepayahan dalam perkahwinan kelak..bakal suami pergi kerja naik kaki pun saya ok je..saya terima bakal suami saya seadanya

Bakal suami, kamu ok? Dah bersedia nak menjaga saya yang kadang2 tak berapa betul ni? hmm tapi ketahui la bakal suami..saya memang suka ikut suka saya je..harap bakal suami sabar ya..tapi saya akan menghormati bakal suami sepenuh jiwa saya..bermula daripada sekarang! (Practise makes perfecto)

Bakal suami yang dihormati, lebih kurang tiga purnama lagi kita akan dihalalkan (power jugak ayat aku kadang2)..terimalah saya seadanya seperti kamu terima 'harga minyak petrol naik saban hari'..redha..saya tak boleh menjadi bunga yang kembang mekar seperti kamu selalu kata..saya tak layak kembang sangat sebab saya ni slim je (bluerkkk)..walaupun saya jadi tulip yang kecut je memanjang..tapi saya tetap akan jadi cantik untuk bakal suami selepas pernikahan nanti..eh tulip tu cantik jugak apa

Bakal suami saya, saya akan ulang ayat2 ini selama mana kita belum bernikah..update blog adalah sesuatu yang sangat stress untuk saya..saya malas..tapi saya ni lagi malas nak tulis 'dear diary'..maka blog ni senang..tekan2 je..nampak tak saya seorang pemalas? Nanti lepas kahwin kamu masak ye..saya nak tidur..okbai

Tunang saya yang hensem, hensemkah kamu? Ya kamu hensem dimata saya..jangan berani kata tak hensem..saya tak suka dengar ayat tu..tapi kamu sebut jugak..sekarang saya bagi pilihan..nak siku ke nak lutut? Kamu hensem macam bakal suami saya la..haha

Bakal zauj saya (kali ni versi lain sikit), terima kasih sudi nak ambil saya jadi isteri ya..nak nafkahi saya dengan usaha dan hati kamu..dan nak berkehidupan dengan saya..terharu ni..sobs..adakah saya perempuan yang bertuah itu? YA! Terima kasih hadiahkan saya bakal mertua dan ipar duai yang baik dan manis sekali..umpama cotton candy manisnya

Bakal suami..saya menaip daripada hati..tiada hasutan syaitonnirrajim di bulan yang mulia lagi tenang ini..saya takut+gembira=bahagia..kita sama2 berusaha untuk kehidupan di dunia serta di akhirat..saya tak harap kamu sorang je bimbing saya..kita sama2 ok..merangkak bersama pun tak pe asalkan pengakhiran hidup penuh bekalan..insya Allah..

Akhir kata majulah rumah tangga untuk ummah..haha..ni sehabis maneh yang i boleh tulis untuk u..i tak pandai nak maneh2 ni..till then

0 comment(s):