Entry untuk 2015 masihi

ASSALAMUALAIKUM

Sempena tahun baru masihi ni saya nak update blog..haha..jealous tengok Farid (read4share) mencari bahan untuk dia update blog..haha..anyway, sila la singgah ke blog Farid ye..

Di awal tahun ni..dikurniakan rezeki yang melimpah ruah (actually rezeki tu tiap2 hari Allah dah bagi)..alhamdulillah..cuma saya planning sesuatu dalam hidup..semenjak usia emas muda remaja ni, macam2 la nak plan dalam hidup..selain daripada menyerahkan segalanya kepada Allah..kita juga perlu ada perancangan dan usaha ye anak2..terdengar suara menghantui diri ini..'sampai bila ko nak jadi macam ni..asyik membuta je..cuba bangun dan berusaha..pemalas!!!'..ok ayat 'sampai bila ko nak jadi macam ni' tu betul..ayat belakang2 tu rekaan semata2..haha

Sekarang waktu berlibur di office kerana sekarang ni dah pukul 8 malam!!!! macam biasa la..takkan nak claim standby buta2 je tanpa membuat sebarang kerja..gaji tak berkat woi..saya rasa perlu balik..seram jugak office ni bila malam..haha..maafkan saya kerana entry ni seperti tergantung..ada masa saya update lagi ye

till then

0 comment(s):