TERIMA KASIH

Assalamualaikum

hari ni 2 Mei..seperti hari2 biasa..saya masih bekerja..kebetulan minggu ni saya di customer site di tettt tetttt tetttt..haha..dah berbulan2 tak update..busy..sangattt busy..oleh kerana hari ni tarikh yang best..jadi nak menaip sikit la..

ucapan pertama saya ditujukan kepada mama saya..thanks ma sebab melahirkan dan membesarkan..i know u are very very very gagah..sejak saya berada 2-3bulan di dalam kandungan mama saya..mama saya sudah dimasukkan ke wad..sampai la saat melahirkan saya..dan kelahiran saya tak normal seperti orang lain pada ketika tu..masa tu kaedah caeserean agak jarang..dan doktor benarkan saya pulang ke rumah tetapi tidak kepada mama saya..setiap kali hari lahir saya bukan saya yang sepatutnya mendapatkan ucapan 'happy birthday'..'selamat hari lahir'..'sanah helwa' dan sebagainya..tapi mama saya lebih berhak menerima ucapan tu..terima kasih sekali lagi melahirkan dan membesarkan saya..hanya Allah yang tahu sebesar mana pengorbanan seorang ibu..

Saya bersyukur..dalam kesederhanaan hidup dan kasih sayang daripada Allah Taala ni..walaupun pelbagai dugaan melanda dalam hidup saya..saya masih mampu untuk teruskan perjalanan..Allah adalah sebaik2 pelindung..Allah adalah segalanya..kepada mama..papa..abang..kakak dan semuanya di dalam keluarga saya..terima kasih..dan kepada kawan2 dan sahabat saya..wani, nurul, azli, faiz, akmal, aiman dan semuanya..terima kasih membantu saya sepanjang perjalanan hidup saya..

Alhamdulillah sekali lagi..dengan rezeki yang Allah berikan..saya dapat kerja selepas saya habis pengajian saya..terima kasih kepada guru2 saya..lecturer2 saya..instructor2 saya..kalian bukan saja mengajar saya ilmu akademik tetapi juga mengajar saya ilmu kehidupan..

bukan nak cerita sedih mahupun berdrama disini..tapi saya ingin melahirkan rasa bersyukur dan terima kasih kepada Allah dan orang2 yg berada disekeliling saya..mungkin lah terkadang saya lupa dimana kaki saya berpijak..saya minta maaf jika ada perlakuan saya yang mengguris perasaan kalian semua..kehidupan saya bahagia di dalam kasih sayang Allah dan kewujudan kalian semua..terima kasih


0 comment(s):